Istnieje wiele wtyczek dostępnych dla WooCommerce do tworzenia rabatów. Wybór może być naprawdę problemem. Aby ułatwić Ci wybór, dokonałem tego małego wyboru.
Dynamiczne ceny i rabaty WooCommerce
WooCommerce Dynamic Pricing & Discounts to kompleksowe narzędzie do kilku rodzajów rabatów. Umożliwia ustawienie rabatów grupowych, promocji, ofert specjalnych, cen warstwowych, wyceny indywidualnej, rabatów dla stałych klientów i klientów zarejestrowanych w klubie e-sklepu, rabatów w ramach wydarzenia dnia i wiele więcej.
Rabat za rejestrację Woocommerce za tworzenie rabatów
Wtyczka Woocommerce Signup Discount to narzędzie do tworzenia rabatów dla nowo zarejestrowanych klientów. Wtyczka automatycznie przypisuje nowemu klientowi kod rabatowy . Pozwala również ustawić wyskakujące okienko, aby promować rabat dla wszystkich nowych odwiedzających witrynę.
Rabat hurtowy WooCommerce
To rozszerzenie Woo to praktyczne narzędzie marketingowe wspierające sprzedaż. Zapewnia rabaty hurtowe na poszczególne przedmioty zakupu w zależności od zakupionej ilości . Możesz ustawić różne kwoty rabatów dla różnych ilości produktów. Możesz również wybrać, czy chcesz udzielić rabatu w stałej wysokości, czy jako procent.
Rabat na rolę użytkownika dla WooCommerce
Wtyczka do tworzenia rabatów według indywidualnych ról użytkowników. Nadaje się do sklepów internetowych, które chcą udzielić rabatu na sprzedaż stałym klientom , hurtowniom i tym podobnym. Dla każdej rolki można ustawić różne kwoty rabatu.
Oferty koszyka dla WooCommerce
To rozszerzenie WooCommerce umożliwia tworzenie i planowanie promocji rabatowych dla określonych produktów, kategorii produktów lub ról użytkowników . Promocje można promować na stronie sklepu, jak również w koszyku.
Wskazówka: na oficjalnej stronie WooCommerce możesz znaleźć prawie 300 przydatnych wtyczek premium . Polecam również spojrzeć na YITH , gdzie jest wiele przydatnych wtyczek premium.
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Wesprzyj mnie jego udostępnianiem. 👍