SmartEmailing – czeskie narzędzie do e-mail marketingu (Recenzja)

Szczegółowa recenzja i moje doświadczenie z narzędziem SmartEmailing oraz jak łatwo rozpocząć z nim e-mail marketing.

E-mail marketing może skutecznie promować sprzedaż. Często jednak towarzyszy mu wiele rutynowych prac, które można łatwo zautomatyzować. W poniższej recenzji skupiłem się również na jednym z narzędzi, które Ci w tym pomogą. To jest inteligentne wysyłanie e-maili.

Co to jest inteligentne wysyłanie e-maili

SmartEmailing to czeskie narzędzie do wysyłania e-maili dla przedsiębiorców i firm niezależnie od wielkości . Obiecuje niezawodność, platformę do zbierania kontaktów z klientami i automatyzacji wielokanałowej komunikacji poprzez wysyłanie e-maili i SMS-ów.

Funkcje SmartEmailingu

Dla sprawnie działającego e-mail marketingu na smartemailing.cz znajdziesz:

Formularze internetowe

Zbierasz adresy e-mail od klientów i odwiedzających witrynę za pomocą formularza. Masz do wyboru kilka gotowych formularzy, na których możesz edytować tekst według własnych potrzeb. Dostępne są różne warianty: formy klasyczne i pop-up . Wystarczy wkleić formularz na stronie i zacząć z niego korzystać.

Szablony wiadomości

Oryginalny projekt e-maila wyróżni Cię na tle konkurencji, ale nie musisz go tworzyć samodzielnie. Możesz dalej modyfikować gotowe szablony e-maili SmartEmailing, aby dostosować je do Twojej marki. Dostępne jest również tworzenie niestandardowych wiadomości e-mail.

Szablony SmartEmailingu

Praktyczne sortowanie kontaktów

Możesz łatwo posortować liczbę kontaktów od swoich klientów do różnych segmentów według różnych kryteriów . Na przykład według tego, co kupili, wieku, możesz też sortować tych, którzy jeszcze nic od Ciebie nie kupili. Pozwoli Ci to na dokładniejsze ukierunkowanie przesyłanych informacji.

Tekst osobisty i personalizacja

Bezosobowe e-maile na pierwszy rzut oka wydają się reklamą i często kończą się usuniętą pocztą. SmartEmailing oferuje zatem personalizację wiadomości. Oprócz adresowania istnieje możliwość wysłania indywidualnego tekstu do każdego.

Automatyzacja dystrybucji

Możesz indywidualnie ustawić różne czasy wysyłania e-maili . Możesz ustawić go na czas, w którym spodziewasz się, że odbiorca go przeczyta. System działa 24/7 bez konieczności nadzorowania czegokolwiek.

Reakcja na coś

Wszystkie elementy, takie jak gotowe szablony i formularze e-maili, są w pełni responsywne . Przystosowują się do wyświetlania zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i komputerach. Testowane jest również ich wyświetlanie w najczęściej używanych przeglądarkach i freemailach.

Gratulacje

Chcesz zaoferować zniżki na urodziny lub inne święta? Ponieważ SmartEmailing korzysta z kalendarzy czeskich i słowackich, umożliwia wysyłanie ich również do nazwisk . Dołącz pozdrowienie wraz ze specjalną ofertą dla osoby urodzonej w dniu urodzin w e-mailu lub SMS-ie.

Testy A/B

Nie wiesz, jak dotrzeć do swoich kontaktów? Funkcje SmartEmailing umożliwiają testowanie różnych kampanii . Wynik dowiesz się według szybkości otwierania wiadomości lub kliknięć.

Statystyki dla efektywniejszego e-mail marketingu

Administracja SmartEmailingiem obejmuje również statystyki, w których dowiesz się, którzy odbiorcy i kiedy otworzyli Twoją wiadomość, jakie elementy ich najbardziej interesowały , jakie treści przyniosły najwięcej kliknięć na Twoją stronę i tak dalej. Dzięki temu uzyskasz wysokiej jakości materiały do dalszych kampanii.

Link do anulowania subskrypcji

Kontakty z Twojej bazy danych również zostaną automatycznie wypisane. Dlatego nie musisz się martwić o wysyłanie niezamówionych reklam. Link do rezygnacji z subskrypcji jest umieszczany w stopce wiadomości .

Ceny za SmartEmailing

Cały system możesz wypróbować za darmo przez 14 dni z możliwością wysłania do 1000 e-maili. Jeśli zdecydujesz się kontynuować korzystanie z usługi SmartEmailing, cena jest ustalana na podstawie liczby Twoich kontaktów. Najniższa taryfa do 500 kontaktów kosztuje 193 CZK miesięcznie (7,60 EUR). Jeśli zdecydujesz się płacić w odstępach rocznych, opłata miesięczna będzie tańsza.

Aby wysyłać wiadomości SMS, należy zakupić kredyty.

Ceny SmartEmailingu

Każdy e-mail jest liczony tylko raz, niezależnie od tego, czy znajduje się tylko na jednej czy na kilku listach . Zrezygnowane kontakty nie są liczone.

Usługi i warsztaty zakładania konta

Dostępnych jest również kilka usług:

  • ustawienia konta,
  • przełączyć się z innego narzędzia,
  • ustawienia e-maili dla Shoptet,
  • tworzenie i kodowanie niestandardowych szablonów wiadomości e-mail,
  • kompleksowy outsourcing e-mail marketingu.

SmartEmailing oferuje również kompleksowy audyt konta , który obejmuje sprawdzenie, w tym odpowiedzi na wszystkie pytania. Na podstawie uzyskanych danych zostaną Ci zarekomendowane procedury zwiększające skuteczność e-mail marketingu.

Pomoc techniczna

Wsparcie techniczne jest dostępne w dni robocze. Jeśli potrzebujesz porady, możesz skontaktować się z nią przez czat online, telefonicznie i e-mailem. W ciągu kilku minut powinieneś otrzymać odpowiedź na swoją wiadomość.

W administracji systemu znajdziesz również link do centrum pomocy, gdzie znajdziesz szereg jasnych instrukcji na różne tematy. Możesz również obejrzeć kursy wideo dla początkujących tutaj. Nie możesz czegoś wymyślić? Można zapisać się na warsztat online dla początkujących, można zamówić szkolenie pracowników dla firm.

Lista samouczków SmartEmailing
💡 Wskazówka:Wybór odpowiedniego hostingu ma kluczowe znaczenie dla szybkiej ⏱ strony internetowej. Zalecam obstawianie sprawdzonej jakości ➡️ AttHost, Wedos lub Bluehost.

Przewodnik inteligentnego wysyłania e-maili

Jeśli chcesz wypróbować SmartEmailing za darmo , po prostu podaj swoje dane i możesz zacząć z niego korzystać. Po zalogowaniu zostaniesz przywitany przejrzystym panelem administracyjnym, po którym możesz łatwo się poruszać .

Tutaj znajdziesz opcje kontaktów, w tym import i eksport, funkcje tworzenia kampanii i formularzy internetowych.

Interesują Cię statystyki? Główne statystyki znajdziesz na tablicy administracyjnej, bardziej szczegółowe raporty mają swoje funkcje, które znajdziesz w menu.

Tablica wiadomości SmartEmailing

Utwórz szablon wiadomości e-mail

Możesz utworzyć nowy szablon do wysyłania e-maili z wcześniej przygotowanych rozwiązań lub zlecić utworzenie własnego szablonu. Istnieją szablony tematycznie dostosowane do różnych okazji i celów. Dodatkowo możesz wybrać podstawowe szablony, których elementy sam tworzysz. Jako przykład wybrałem nowy produkt o nazwie DARKmode.

Szablon SmartEmailing do tworzenia e-maili

Początkujący z pewnością docenią wysiłki programistów SmartEmailing, którzy pomagają na każdym kroku . Zanim opanujesz cały system, z pewnością często go docenisz. Bez konieczności szukania linku do pomocy, najważniejsze informacje znajdują się tuż pod znakiem zapytania na górze strony. Inni poprowadzą Cię przez kolejne etapy tworzenia wiadomości e-mail.

Edycja elementów

Wszystkie elementy można edytować na szablonie. Możesz zmienić obraz, teksty, nazwać przyciski, wstawić linki i wiele więcej. Wszystkie opcje edycji są widoczne po kliknięciu odpowiedniego elementu, można go również usunąć . Tutaj znajdziesz narzędzia do kolorów tekstu, czcionek, nagłówków, alternatywnych podpisów tekstowych lub graficznych i innych. Po zakończeniu poszczególnych edycji zapisujesz swoją pracę, klikając przycisk Zakończ edycję po prawej stronie strony.

Narzędzia SmartEmailing do edycji elementów szablonów

Dostępne są narzędzia do dodawania nowych elementów, takich jak spacje, nagłówki, teksty, przyciski, produkty z obrazem po prawej lub lewej stronie, linki do portali społecznościowych, podpis i różne benefity (darmowa wysyłka, zwroty w ciągu xx dni). Możesz znaleźć te narzędzia w panelu po prawej stronie ekranu.

Zapisywanie i wysyłanie e-maili

Po zakończeniu edycji zaleca się najpierw przesłać podgląd. Ta funkcja umożliwia wysyłanie do 10 różnych adresów, odpowiedni przycisk można znaleźć po przewinięciu na dół strony. Wysłanie podglądu pozwala zobaczyć, jak wiadomość e-mail będzie wyglądać, gdy dotrze do skrzynki pocztowej odbiorcy. W ten sposób unikniesz tego, że po wysłaniu zauważysz potrzebę dalszych korekt.

Zalety i wady SmartEmailingu

SmartEmailing to narzędzie, które sprawia, że wysyłanie e-maili jest wydajniejsze do wszystkich podmiotów gospodarczych, niezależnie od wielkości. Będzie pasował również tym, którzy nie mają doświadczenia z podobnymi systemami.

Zalety:

  • przejrzysta i intuicyjna administracja
  • zbiór samouczków obrazkowych i samouczków wideo
  • jest w języku czeskim
  • szybka obsługa klienta
  • personalizacja e-maili
  • import i eksport kontaktów
  • segmentacja kontaktów
  • używa kalendarzy czeskiego i słowackiego do wysyłania urodzinowych SMS-ów
  • kompleksowe rozwiązanie do e-mail marketingu z przejrzystymi statystykami
  • bogate możliwości edycji poszczególnych szablonów i konkretnych elementów,
  • automatyzacja
  • gotowe szablony, a także niestandardowe rozwiązania
  • Testy A/B
  • pomocna i szybka obsługa klienta

Niedogodności:

  • obrazy można zmieniać, ale nie można ich przycinać
WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj