Czym są bramki płatnicze i jak działają? Które są najlepsze?

Bramki płatnicze umożliwiają klientom szybkie i wygodne zakupy w e-sklepach z domu. Przeczytaj, jak działają i które bramy są najlepsze!

Bramy płatnicze

Co to jest bramka płatności?

Bramka płatności to platforma umożliwiająca klientom korzystanie z różnych metod płatności online na stronach internetowych lub w sklepach internetowych (np. płatność kartą, płatność przelewem, płatność portfelem elektronicznym itp.).

Dzięki bramkom płatniczym klienci mogą szybko, bezpiecznie i łatwo kupować usługi lub produkty online bez konieczności wykonywania długich etapów płatności w celu sfinalizowania transakcji.

Do najpopularniejszych metod płatności online, które można zrealizować dzięki bramce płatniczej należą:

  • Płatność kartą
  • Płatność online
  • płatność za pomocą bankowości internetowej
  • portfel elektroniczny

Jak działa bramka płatności?

Choć na pierwszy rzut oka może tak nie wyglądać, bramka płatności to dość złożony proces różnych systemów, których użytkownik nie widzi, ale które dzieją się w tle.

Sama bramka płatności składa się z kilku podmiotów:

  • Bramka płatności – system, który zawiera różne metody płatności (płatności kartą, przelewy itp.)
  • Procesor transakcji – dostawca techniczny samego przelewu, który zapewnia sprawny przebieg całego procesu płatności
  • Stowarzyszenia kart płatniczych – instytucje, które umożliwiają wydawanie kart płatniczych (VISA lub Mastercard) i wyznaczają standardy dotyczące kart i opłat za nie
  • Wydawca karty – konkretny bank, który może udostępnić użytkownikowi kartę płatniczą

W praktyce bramka płatnicza działa w przybliżeniu w następujący sposób:

  1. Klient dokonał zakupu w e-sklepie i uzupełnił wszystkie niezbędne dane do płatności za pomocą bramki płatności
  2. Procesor transakcji otrzymuje te dane i wysyła je w postaci zaszyfrowanej do systemu zarządzanego przez stowarzyszenia kart płatniczych
  3. Powiązania te następnie łączą podane dane użytkownika (lub jego zakupu) z wystawcą karty (tj. bankiem)
  4. Wydawca karty (bank) sprawdza dane i zatwierdza/odrzuca zakup użytkownika (np. w zależności od tego, czy użytkownik ma na koncie wystarczającą ilość środków do sfinalizowania transakcji).
  5. Po zatwierdzeniu zakupu wystawca karty informuje procesor transakcji, że zakup został zatwierdzony.
  6. Procesor transakcji może więc wykorzystać bramkę płatności do zwiększenia konta e-sklepu o pieniądze na zakup od klienta, a następnie może rozpocząć się przetwarzanie zamówienia.

💡 Uwaga: w przypadku kart płatniczych ważne jest rozróżnienie, które karty są regulowane , a które nie, lub Jaka jest różnica między nimi:

  • Regulowane karty płatnicze: są to „tradycyjne” karty płatnicze używane przez zwykłych klientów (takie jak karty Visa, MasterCard, Maestro itp.). Karty te są regulowane przez dyrektywy UE i podlegają określonym opłatom za maksymalne płatności międzybankowe.
  • Nieregulowane karty płatnicze: są to różne rodzaje kart płatniczych (VISA Electron, korporacyjne karty VISA, karty Maestro itp.), które zostały wydane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. W przypadku tych kart cena opłat nie jest bezpośrednio regulowana, przez co ceny transakcji bywają znacznie wyższe.

W przypadku nieuregulowanych kart płatniczych należy pamiętać, że jako sklep internetowy możesz mieć znacznie wyższe opłaty transakcyjne.

Przy większej liczbie klientów bardziej odpowiedni jest zatem wybór bramki płatniczej, która może blokować transakcje nieuregulowanymi kartami płatniczymi.

Dlaczego warto mieć bramkę płatności w sieci?

Korzyści z bramki płatności są dość jasne – zamiast dosłownie przelewać pieniądze ze swojego konta na konto e-sklepu (jak ma to miejsce w przypadku klasycznego przelewu), może skorzystać z jednej z metod płatności online (np. jako płatność za pomocą portfela elektronicznego), które są znacznie prostsze.

Bramka płatności przyspiesza w ten sposób cały proces zakupów online, co ostatecznie jest wygodniejsze zarówno dla klienta, jak i sprzedawcy.

Popularne metody płatności

Portfel elektroniczny

Portfel elektroniczny (taki jak PayPal, GooglePay itp.) to jedna z metod płatności, z których klient może skorzystać w bramce płatniczej.
Zasada działania portfela elektronicznego jest prosta:

  • Dane klienta są przechowywane bezpośrednio w portfelu elektronicznym
  • Klient loguje się do portfela elektronicznego za pomocą hasła i płaci za produkt uzupełnionymi już danymi płatniczymi
    W zależności od rodzaju portfela, albo kwota jest pobierana bezpośrednio z niego, albo jest podpięta do rachunku bankowego klienta i bezpośrednio z niego pobierane są pieniądze za produkt.

Portfele elektroniczne cieszą się popularnością głównie ze względu na swoją prostotę – klient płaci za produkt jednym lub dwoma kliknięciami i nie musi uzupełniać żadnych innych danych.

Brama mobilna

Bramka mobilna (np. Premium SMS lub mPlatba) to metoda płatności, z której klient może skorzystać przy bramce płatniczej.

Chociaż ta metoda nie jest stosowana tak często, jak m.in. portfel elektroniczny, przecież służy do płatności, które mają niższe kwoty – klient po prostu wysyła wiadomość SMS i dzięki niemu kwota za produkt lub usługę, którą chce kupić jest odliczana od jego kredytu lub ryczałtu, a tym samym transakcja ma miejsce.

Bramki mobilne są używane głównie do niewielkich kwot na produkty wirtualne (takie jak e-booki, kupony rabatowe zbiorcze lub losowanie w konkursie).

Płatności za pomocą kodu QR

Choć nie do końca jest to bramka płatnicza, jest równie popularnym sposobem zakupów online – klient może po prostu zeskanować kod QR na stronie za pomocą aplikacji.

Aplikacja przetwarza następnie dane kodu QR i dokonuje zakupu – lub wypłacić pieniądze z konta i zapłacić za produkt lub usługę.

Jak wybrać bramkę płatności

Wybór bramki płatniczej to raczej kwestia indywidualna – w zależności od Twojej niszy, sklepu internetowego i rodzaju sprzedaży możesz preferować niektóre bramki płatnicze, a nie inne.

W każdym razie przy wyborze bramki płatniczej należy wziąć pod uwagę kilka aspektów:

  • Bezpieczeństwo i anonimowość – ochrona Twoich potencjalnych klientów jest najważniejsza, dlatego powinieneś mieć świadomość, czy i jak dana bramka płatnicza obsługuje dane osobowe użytkowników.
  • Obsługa klienta – w przypadku problemów z płatnością lub samą bramką płatniczą powinien być możliwy szybki i sprawny kontakt z obsługą klienta, która rozwiązuje problemy z bramkami płatniczymi.
  • Kompatybilność z Twoim CMS – w niektórych przypadkach przy wyborze bramki płatności, kompatybilność z Twoją stroną lub z systemem CMS, na którym jest zbudowany. Niektóre bramki płatnicze mogą być trudne do zainstalowania na Twojej stronie internetowej i dlatego konieczne będzie posiadanie programisty, który Ci w tym pomoże – w ten sposób cena za bramkę płatniczą zostanie zwiększona o jego usługi
  • Szybkość przelewów przy transakcjach – na pewno docenisz, jeśli pieniądze od klienta wpłyną na Twoje konto bankowe tak szybko, jak to możliwe
  • Ilość i rodzaje metod płatności – im bardziej dana bramka płatności je obejmuje, tym bardziej możesz zadowolić klientów, którzy mogą preferować tylko określoną metodę płatności
  • Transakcje w obcych walutach i języku – jeśli Twój e-sklep oferuje swoje towary klientom w różnych krajach, powinieneś upewnić się, że bramka płatności umożliwia transakcje w różnych walutach, a także zapewnia różne rodzaje tłumaczeń podczas płatności.
  • Responsywny design i przyjemny interfejs – każdy klient doceni przejrzyste menu płatności, które szybko zrozumie i może wygodnie zdecydować, jak zapłacić za towar

Cena bramki płatniczej

Kupując bramkę płatniczą dla swojego e-sklepu, musisz zdawać sobie sprawę z różnych rodzajów opłat, które możesz w związku z tym ponieść.
Wśród podstawowych opłat, które są wliczone w cenę za bramkę płatniczą są m.in.:

  • opłaty za aktywację, zarządzanie i monitoring bramki płatniczej
  • opłaty za przeprowadzenie transakcji (np. przy użyciu karty płatniczej)
  • opłaty za tworzenie faktur itp.

Jednak poza wymienionymi powyżej podstawowymi opłatami trzeba również zapłacić za same transakcje – opłaty te naliczane są na kilku poziomach.

Dzięki bramce płatniczej będziesz musiał zapłacić za łączny miesięczny obrót osiągnięty przez bramkę płatniczą, a także średnie kwoty i liczbę transakcji, które miały miejsce na bramce płatniczej, a także rodzaje kart użytych przy płatności wejście.

Ponadto opłaty uwzględniają również to, co konkretnie oferujesz klientom, czyli jaki rodzaj towarów sprzedajesz.

Jak uzyskać bramkę płatności dla sklepu internetowego

Aby zatwierdzić współpracę pomiędzy bramką płatności a Tobą, lub Twoja strona musi spełniać kilka warunków istotnych z punktu widzenia ustawodawstwa, banków, a także z punktu widzenia stowarzyszeń pośredniczących w bramkach płatniczych:

  • Nazwa i opis produktów na stronie – każdy z Twoich produktów musi mieć nazwę, cenę zakupu oraz walutę. Musisz również mieć opis dla każdego produktu, aby klient dokładnie wiedział, co kupuje.
  • Metoda płatności i metoda wysyłki
  • Informacje o Twojej firmie (nazwa, adres, dane kontaktowe, numer identyfikacyjny itp.)
    Regulamin sklepu internetowego
  • Procedura reklamacji e-sklepu – Klient musi wyraźnie wpisać w sekcji reklamacji sposób postępowania przy reklamacji zakupionego towaru
  • Informacja o ochronie danych osobowych

Oprócz powyższych danych musisz również uzyskać zgodę na płatności cykliczne (jeśli planujesz je wdrożyć w swoim e-sklepie) oraz mieć wyraźnie wskazane logo karty płatniczej w bramce płatniczej.

💡 Uwaga: W przypadku ryzykownych towarów (takich jak tytoń lub alkohol) proces zatwierdzania przez bramkę płatności może być nieco bardziej skomplikowany, ponieważ nie każda bramka płatności obsługuje transakcje dla takich towarów.

Najlepsze bramki płatnicze

Najlepsze bramki płatnicze na Słowacji (i Czechach):

Besteron

Bramka płatności Logo Besteron

Besteron jako bramka płatnicza jest używany w kilku krajach (takich jak Czechy, Polska, Słowenia itp.).

Płacąc za transakcję za pomocą tej bramki płatności, pojawia się wyskakujące okienko dla klienta lub nie ma konieczności przekierowywania klienta na inną stronę.

Chociaż Besteron jest stosunkowo nowy na rynku bramek płatniczych, oferuje bardzo korzystne pakiety cenowe dla e-sklepów.

Besteron nie wymaga prawie żadnych opłat za przelewy na konto i możliwe jest skonfigurowanie płatności z autoryzacją klienta lub bez niej.

Jednak drobna niezgodność z niektórymi wtyczkami może być zaliczona do negatywów – Besteron może mieć problem z platformami e-sklepów.

W takim przypadku zawsze lepiej jest sprawdzić, czy możesz w ogóle zainstalować tę bramkę płatności w swoim e-sklepie.

Szybka Wiosna

Bramka płatności Logo FastSpring

FastSpring to uniwersalna bramka płatnicza, z której może korzystać prawie każdy e-sklep w stosunkowo korzystnych cenach.

Zapewnia również bezpłatną wersję demo bramki, którą możesz łatwo wdrożyć w swoim e-sklepie, dzięki czemu możesz przetestować, czy ta bramka płatności będzie dla Ciebie odpowiednia.

FastSpring zawiera kilka pozytywów, takich jak:

  • Integracja bramy dla aplikacji mobilnych
  • Możliwość wyświetlenia bramy w formie wyskakującego okienka
  • Możliwość płatności za pomocą portfela elektronicznego

Jednak jednym z negatywów jest niedostępny cennik, na który nie można tak po prostu patrzeć.

Braintree

Bramka płatności Braintree

BraintreePayments to amerykańska bramka płatnicza, która powstała w 2007 roku – ale teraz należy do PayPal.

Jest to popularna bramka płatnicza używana przez setki sklepów internetowych w różnych krajach na całym świecie.

Wśród głównych pozytywów, jakie Braintree może Ci zaoferować, jest portfel elektroniczny (dla Apple Pay, Google Pay, PayPal itp.), a także możliwość integracji bramki dla własnych aplikacji mobilnych.

Jednak przy zakupie tej bramki płatniczej należy wziąć pod uwagę ograniczenia walut, w których klient może zapłacić – Braintree pobiera opłaty za waluty, których domyślnie nie oferuje.

GoPay

Bramka płatności Logo GoPay

GoPay to jeden z najbardziej znanych dostawców bramek płatniczych w Czechach i Słowacji, który działa od 2007 roku.

Z usług Gopay korzystają obecnie tysiące e-sklepów, lub dziesiątki tysięcy klientów na całym świecie.

Ponadto ta bramka płatności koncentruje się również na różnych walutach, takich jak korony, dolary, funty, forint, euro itp.

Oprócz różnych walut i opcji płatności, GoPay zapewnia również płatności w bitcoinach (co z pewnością docenią niektórzy „zatwardziali górnicy”).

Jednak jedną z wad jest wysokość opłat w przypadku e-sklepów, które początkowo mają niskie obroty – opłaty transakcyjne mogą w takich przypadkach znacznie wzrosnąć.

GoPay można wypróbować jako wersję demo, jeśli nie jesteś pewien, czy taka bramka płatności będzie dla Ciebie odpowiednia.

Wśród największych zalet bramki płatności GoPay jest jej różnorodność – Gopay oferuje kilka metod płatności online (około 55 metod płatności), takich jak m.in. portfel elektroniczny, płatności za pomocą kodu QR czy nawet płatności przez bramkę mobilną.

ComGate

Bramka płatności Logo Comgate

Comgate to czeska bramka płatnicza, która działa od 2000 roku i jest kontrolowana przez Czeski Bank Narodowy.

Oprócz klasycznych metod płatności, ComGate umożliwia również płatności za pomocą kodu QR.

Z drugiej strony nie umożliwia płatności za pomocą portfela elektronicznego czy usługi bramki mobilnej.

Z tego powodu ComGate jest opłacalny tylko dla bardzo specyficznej grupy osób, które szukają bramki płatniczej tylko do niektórych rodzajów płatności online.

PayPal

Bramka płatności Logo PayPal

PayPal znany jest już chyba niemal każdemu – jest to usługa, która przyjmuje i wysyła płatności między ludźmi i firmami na całym świecie.

Jako bramka płatnicza jest to doskonała opcja dla każdego rodzaju sklepu internetowego, ponieważ jest to dobrze znana i zaufana usługa, która po prostu działa dobrze.

Jedną z wielkich zalet bramki płatniczej PayPal są minimalne opłaty administracyjne, ponieważ w zasadzie płacisz tylko za wykonane transakcje.
Z drugiej strony jest to miecz obosieczny – PayPal słynie z wysokich opłat za płatności, które mogą zniechęcić mniejsze e-sklepy.

Opłata

Bramka płatności Logo ThePay

ThePay , podobnie jak Comgate, to czeska bramka płatnicza działająca od 2011 roku.

Jedną z głównych zalet bramki ThePay jest jej różnorodność w płatnościach – oferuje ponad 20 różnych metod płatności, z których klient może skorzystać podczas transakcji.

Ponadto ThePay zapewnia również płatność za pomocą kodu QR, co może docenić niektóre sklepy internetowe.

ThePay jest jedną z bramek „przejdź do” dla niemal każdego rodzaju biznesu online – ponad 2000 sklepów internetowych korzysta już z tej bramki płatności.

Twisto

Bramka płatności Logo Twisto

Twisto to kolejna ciekawa bramka płatnicza z dość niestandardową formą płatności – oferuje klientom możliwość zakupów online z odroczonym terminem płatności.

Zasada odroczonej płatności jest prosta: klient zamawia towar bez zapłaty, Twisto dokonuje płatności i towar zostaje dostarczony do klienta.

Następnie klient ma możliwość zapłaty za towar bezpośrednio do firmy Twisto (w ciągu 14 – 45 dni, w zależności od tego czy jest to klient zarejestrowany czy niezarejestrowany).

Jeśli klient nie dokona płatności w wyznaczonym terminie, zostanie obciążony dodatkową opłatą lub istnieje możliwość uzgodnienia raty za towar.

Jednak w przypadku tej bramki płatniczej jest jeden haczyk – Twisto nie jest obecnie dostępne dla słowackich sklepów internetowych, co może zniechęcić wiele e-sklepów na Słowacji.

24 – Zapłać

Bramka płatności Logo 24-Pay

24 Pay to jedna z najbezpieczniejszych bramek płatniczych, która oferuje klientom różnorodne metody płatności.

W ramach płatności bezgotówkowych 24-Pay oferuje możliwość korzystania z kart kredytowych i debetowych, a także płatności przelewami bankowymi itp.

Jedną z zalet tej bramki płatniczej jest możliwość płatności bez rejestracji i bezpłatnie, a także możliwość skorzystania z własnej bankowości internetowej w celu przeprowadzenia transakcji.

24- Pay pobiera od klientów każdą płatność, ale indywidualnie obsługuje poszczególne płatności (+ pobiera dodatkową opłatę za transakcje).

GP WebPay

Bramka płatności Logo GP WebPay

Global Payments jest czeską firmą, ale ma doświadczenie w Ameryce z tysiącami pracowników – zarządza również swoimi oddziałami w różnych krajach UE.

Jako bramka płatnicza, GP WebPay zawiera kilka interesujących usług: od monitorowania płatności online (jako element ochronny) przez portfele elektroniczne po płatności za pomocą łącza e-mail.

Za wadę tej bramki płatniczej możemy uznać brak bramki mobilnej, a także mało przejrzysty cennik usług.

Ostatecznie jednak GP WebPay jest dość popularną bramką płatniczą, z której korzystają ludzie w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.

Naszywka

Bramka płatności Logo Stripe

Stripe to bramka płatnicza amerykańskiej firmy, która została założona w 2011 roku i jest obecnie używana przez miliony ludzi na całym świecie.

Jedną z wielkich zalet bramki płatniczej Stripe jest jej szybkość wdrożenia – Stripe nie zajmuje się żadnymi biurokratycznymi nonsensami, których wdrożenie zajęłoby ci tygodnie z jakąkolwiek inną bramką płatniczą.

Stripe można stosunkowo łatwo zaimplementować na większości systemów CMS (takich jak WordPress , Joomla, Magento itp.)

Kolejną zaletą tej bramki płatności jest to, że codziennie (lub w większości przypadków) wysyła pieniądze z transakcji.

Jedną z małych wad bramki płatniczej Stripe jest wyższa opłata za płatności w walutach innych niż te pierwotnie przypisane do Twojego e-sklepu (ok. 2 procent za przelew lub transakcję).

Borgun

Bramka płatności Borgun logo

Borgun to jedna z najczęściej używanych bramek płatniczych na świecie – jest to bramka, która jest wyświetlana w 20 językach i za jej pomocą można przeprowadzać transakcje w ponad 140 walutach.

Bramkę płatności można wdrożyć na różnych platformach CMS, a korzystanie z tej bramki jest bardzo łatwe dla użytkowników.

Borgun ma jednak również swoje negatywy – jak na doskonałą bramkę płatniczą pobiera stosunkowo wysokie opłaty (miesięczne, ale także za same transakcje).

Płaci

bramka płatnicza Logo Pays

Pays , jako czeska bramka płatnicza, oferuje bardzo ciekawe opcje metod płatności – zamiast bezpośrednich opłat za transakcje, które e-sklep musi zapłacić za każdy zakup, opłaty te mogą być uiszczane pośrednio przez klienta.

Podane opłaty mogą zostać zaksięgowane na koncie klienta lub podnieść cenę produktu lub usługi.

Kolejnym punktem zainteresowania są same opłaty – Pays pobiera tylko opłaty za dokonane płatności, nic więcej.

Wśród innych korzyści tej bramki płatniczej są na przykład płatności online za pomocą kodu QR, płatności za pomocą bramki płatności mobilnej czy nawet możliwość płatności za pomocą portfela elektronicznego.

Fundusze

Bramka płatności Logo Fondy

Fondy to bramka płatnicza, która obecnie działa w wielu krajach na całym świecie i jest szczególnie polecana dla e-sklepów, które chciałyby sprzedawać swoje produkty i usługi za granicą.

Fondy współpracuje już z ponad 200 bankami na całym świecie i jest kompatybilne ze wszystkimi popularnymi platformami (m.in. WordPress , Drupal, Prestashop, Magento itp.).

Ta bramka płatności jest szczególnie odpowiednia dla większych e-sklepów o dużej sprzedaży, ponieważ opłaty za zarządzanie bramką i transakcje maleją wraz ze wzrostem sprzedaży e-sklepu.

Barion

Bramka płatności Barion logo

Chociaż Barion Payment jest stosunkowo nową bramką płatniczą (działającą od 2015 roku), jest to jedna z najbezpieczniejszych bramek płatniczych, jakie można uzyskać.

Z Barion Payment korzystają już tysiące przedsiębiorców czy podmiotów gospodarczych w Europie.

Barion jako bramka płatnicza jest atrakcyjna głównie ze względu na swoją cenę – ma prawie zerowe opłaty transakcyjne i bardzo zniżkowe opłaty, jeśli umieścisz wizualne elementy tej bramki płatniczej w swoim e-sklepie.

Kolejną zaletą tej bramki płatności jest jej kompatybilność – Barion można zaimplementować dla WordPress, Joomla, Magento itp.

Być może jedną małą wadą Barion Payment jest ryzyko, że nie zostanie ona zatwierdzona dla Ciebie, jeśli sprzedajesz ryzykowne towary (takie jak alkohol lub papierosy) w swoim e-sklepie.

TrustPay

Bramka płatności Logo Trustpay

TrustPay to słowacka bramka płatnicza polecana szczególnie dla słowackich i czeskich sklepów internetowych.

Po wdrożeniu bramki płatniczej w e-sklepie można płacić bezpośrednio w tzw „pop-up” bez przekierowywania klienta ze strony e-sklepu.

Trustpay oferuje bezpłatne wtyczki do popularnych platform, takich jak WooCommerce, PrestaShop, Magento itp. (także sama implementacja tej bramki jest bardzo prosta).

Małym minusem bramki TrustPay jest brak płatności mobilnych, których mogą potrzebować niektóre sklepy internetowe.

Jeśli zdecydujesz się wdrożyć tę bramkę płatności w swoim sklepie internetowym, musisz to zorganizować za pośrednictwem banku, który ją obsługuje (np. UniCredit Bank, ČSOB, SLSP itp.).

Dokładnie

bramka płatności Dokładnie logo

Dokładnie jest to czeska bramka płatnicza, która kryje w sobie bardzo ciekawe możliwości.

Sama bramka obsługuje transakcje w ponad 100 walutach, co docenią zwłaszcza sklepy internetowe, które sprzedają swoje towary klientom z różnych krajów.

Dodatkowo bramka płatności Exactly daje możliwość monitorowania i analizowania wydajności bramki (za pomocą dodatkowych narzędzi), możliwość tworzenia generowanych faktur oraz bardzo szybką dostawę pieniędzy na konto (ok. 1 do 2 dni).

Z drugiej strony ta bramka nie obsługuje preautoryzowanych płatności ani przycisków bankowości internetowej, co może wyłączyć niektórych potencjalnych klientów.

Bramki płatności bankowych

Bramki płatnicze ze słowackich banków mogą być bardzo atrakcyjne dla niektórych e-sklepów – zwłaszcza jeśli masz już konto bankowe w jednym z nich.

Korzyści z takich bramek są jasne – przelewy dla transakcji są bardzo szybkie i między Twoim e-sklepem lub nie ma pośrednika dla klientów i Twojego konta.

Jednak w przypadku takich bramek płatniczych należy również zastanowić się nad ewentualnymi problemami – aby dokonać płatności, klient musi posiadać bankowość internetową danego banku.

W przypadku bramek płatniczych ze słowackich banków możesz wybierać między innymi:

  • TatraPay (z banku Tatra)
  • ePłatności i eCard (od VÚB)
  • Sklep internetowy (z banku Poštová banka)
  • UniPlatba (z Unicredit Bank)
  • Sporopay (z SLSP)
WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj