Kupony rabatowe w WooCommerce

Jeśli chcesz zapewnić swoim klientom różne rabaty w postaci kuponów, możesz je stworzyć w WooCommerce . Klienci następnie płacą za zakup za pomocą kuponów rabatowych.

Kupony rabatowe w WooCommerce

Narzędzia do tworzenia kuponów rabatowych znajdziesz w administracji swojego e-sklepu w opcji WooCommerce ›Kupony rabatowe . Możesz także zainstalować wtyczki do tworzenia innych rodzajów kuponów.

Kupony rabatowe – lista

Jeśli masz już utworzone kupony rabatowe, otworzy się lista kuponów. Na liście możesz wyszukać konkretny kupon lub przefiltrować listę według różnych opcji. Możesz też zastosować zbiorcze działania Edytuj lub Przenieś do kosza na kuponach.

Lista kuponów WooCommerce
Lista kuponów

Tworzenie kuponu rabatowego w WooCommerce

Aby utworzyć nowy kupon rabatowy, kliknij Dodaj kupon u góry strony. Jeśli tworzysz swój pierwszy kupon, możesz również kliknąć Utwórz swój pierwszy kupon na środku strony.

Utworzenie WooCommerce kuponu rabatowego
Tworzenie kuponu rabatowego

Otworzy się strona, na której możesz wprowadzić poszczególne właściwości kuponu.

Kod kuponu – wprowadź kod kuponu w pierwszym wierszu. Dobrym pomysłem jest wybranie kombinacji cyfr i liter bez akcentów jako kodu kuponu.
Opis kuponu – tutaj możesz krótko napisać coś o kuponie.

Szczegóły kuponu

W tabeli danych kuponów znajduje się kilka zakładek:

Ogólnie

Na tej zakładce wypełniasz:

Rodzaj rabatu – możesz ustawić rabat jako stałą kwotę, która będzie odejmowana od wartości zakupu, rabat procentowy od wartości zakupu lub stały rabat na produkt. Rabat na jeden konkretny produkt zostanie odliczony, jeśli ten produkt znajduje się w koszyku.
Wartość kuponu – wprowadź stałą kwotę lub procent, w zależności od wyboru, w linii typu rabatu.
Zezwól na bezpłatną wysyłkę — tutaj możesz zezwolić na bezpłatną wysyłkę, jeśli kupon dotyczy wysyłki. Aby włączyć bezpłatną wysyłkę, musisz przejść do ustawień strefy ruchu i zezwolić na bezpłatną wysyłkę.
Data ważności kuponu — ustaw datę ważności kuponu.

Ograniczenia użytkowania

Możesz ograniczyć wykorzystanie kuponu. Na tej karcie możesz ustawić warunki użytkowania.

Ograniczenia WooCommerce dotyczące korzystania z kuponów
Ograniczenia w korzystaniu z kuponów

Kwota minimalna – w tym polu wybierasz minimalną wymaganą kwotę zakupu do wykorzystania kuponu.
Maksymalny wydatek – Jeśli chcesz ustawić maksymalną kwotę zakupu do wykorzystania kuponu, zrobisz to w tej linii.
Do użytku indywidualnego – Jeśli zaznaczysz pole wyboru w tym wierszu, klient będzie mógł zastosować tylko jeden rabat podczas dokonywania zakupu. Rabaty nie kumulują się. Jeśli zostawisz to pole puste, będzie mógł zastosować wiele zniżek naraz.
Wyklucz przedmioty ze zniżką — jeśli nie chcesz, aby kupon był stosowany do przedmiotów, które już masz ze zniżką, zaznacz pole w tym wierszu. Jeśli chcesz, aby kupon dotyczył produktów przecenionych, pozostaw to pole puste.
Produkty — wprowadź tutaj produkty, które muszą znajdować się w koszyku, aby zastosować rabat do pełnej kwoty w koszyku. Jeśli zniżka nie dotyczy całej kwoty zakupu, a tylko określonych produktów, wpisz je tutaj.
Wyklucz produkty – tutaj wpisujesz produkty, które nie będą objęte rabatem lub produkty, które gdy znajdą się w koszyku, rabat nie będzie obowiązywał.
Kategorie produktów — to ustawienie jest podobne do linii Produkty, z tą różnicą, że nie ustawiasz produktów, których dotyczy rabat, ale kategorie produktów.
Wyklucz kategorie — Ustaw kategorie, na które zniżka nie będzie miała wpływu.
Dozwolone e-maile – podaj adresy e-mail, na które będzie obowiązywać rabat.

Limit użytkowania

Limit wykorzystania kuponu – wybierz opcję łącznej liczby wykorzystań kuponu, czyli wykorzystania kuponu przez różnych klientów.
Limit użytkownika — ten limit określa, ile razy dany użytkownik może wykorzystać kupon.

Limit wykorzystania kuponów WooCommerce
Limit wykorzystania kuponu

Publikowanie kuponów

W prawym górnym rogu strony tworzenia kuponów możesz ustawić jego status, widoczność i czas publikacji. Kliknij Opublikuj , aby natychmiast opublikować kupon. Jeśli chcesz opublikować kupon później lub wrócić ponownie, aby go edytować, wybierz odpowiednie ustawienia i kliknij Aktualizuj . Stworzony kupon możesz również przenieść do kosza tutaj.

Publikowanie kuponów WooCommerce
Publikowanie kuponów

Więcej informacji można znaleźć w oficjalnej dokumentacji: docs.woocommerce.com

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Wesprzyj mnie jego udostępnianiem. 👍
WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj