Ustawienia wysyłki produktu w WooCommerce

Szczegóły konfiguracji wysyłki produktu ustalasz w swoim e-sklepie WooCommerce w procesie dodawania nowego produktu w tabeli Product Data. Trzecia zakładka w tej tabeli to Wysyłka.

Nastavenie dopravz vo WooCommerce

Ustawienia wysyłki produktu

Uzupełnij następujące dane w tabeli danych produktu:

WooCommerce údaje o produkte doprava
Dane produktu – transport

Waga (g) – ponieważ ceny wysyłki i wysyłki różnią się w zależności od wagi towaru, ważne jest, aby w ustawieniach wysyłki podać wagę produktu.

Wymiary (cm) – Wymiary są ważne dla potrzeb transportowych, jeśli sprzedajesz produkty ponadgabarytowe lub produkty, które przekraczają wymiary dozwolone dla poczty lub firmy kurierskiej.

Jeśli potrzebujesz ustawić inne jednostki wymiarów lub wagi, przejdź do zakładki WooCommerce ›Ustawienia Produkty w administracji serwisu.

Klasa ruchu – Aby utworzyć klasy ruchu , przejdź do zakładki WooCommerce ›Ustawienia w administracji witryny. Więcej o ogólnych ustawieniach ruchu pisałem w artykule Ustawienia ruchu w WooCommerce . W razie potrzeby przypisz do produktu konkretną klasę wysyłkową lub pozostaw opcję Bez klasy wysyłkowej .

Konfigurowanie powiązanych produktów

Kolejna zakładka w tabeli Dane produktu to zakładka United Products . Za pomocą tej zakładki wstawisz na stronę konkretnego produktu inne towary, które wraz z nim zaoferujesz klientowi. Są to towary pokrewne. Powiązany produkt pojawi się na stronie produktu w Twoim e-sklepie. W tym celu w zakładce United Products dostępne są dwa narzędzia:

WooCommerce údaje o produkte - spojené produkty
Dane produktów – powiązane produkty

Zwiększyć sprzedaż

W tym wierszu wpisujesz towary, które są droższe lub nowocześniejsze od oferowanych towarów, ew. to jest nowsza wersja . Aby wprowadzić nazwę produktu, wprowadź pierwsze trzy znaki jego nazwy. Woo zaoferuje Ci wtedy listę pasujących produktów do wyboru.

Dodatkowa sprzedaż

Towar, który wprowadzisz w tej linii pojawi się na liście zakupionych towarów w koszyku. Dlatego nie będzie on oferowany klientowi na stronie produktu, ale na stronie koszyka. Odpowiednimi produktami, które możesz zaoferować jako dodatkową wyprzedaż, są akcesoria do towarów i tym podobne. Klient znajdzie listę produktów ustawionych jako sprzedaż dodatkowa pod listą zakupionych towarów.

Więcej informacji można znaleźć w oficjalnej dokumentacji: docs.woocommerce.com

WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj