WooCommerce oferuje funkcje importu i eksportu do zarządzania produktami. W administracji sklepu internetowego można znaleźć narzędzia do importu i eksportu produktów.
Importuj produkty w WooCommerce
Importując produkty do swojego e-sklepu, musisz przejść do strony z listą produktów. Znajdziesz go w menu administracyjnym strony w opcji Produkty . Na górze listy zwróć uwagę na trzy przyciski: Dodaj nowy, Importuj, Eksportuj.
Po kliknięciu na Import zobaczysz następujący ekran:
Kliknij przycisk Wybierz plik , aby wybrać pliki CSV, które chcesz zaimportować z komputera.
Jeśli nie masz ich na swoim komputerze, ale na serwerze, kliknij łącze Pokaż opcje zaawansowane .
Masz możliwość wprowadzenia adresu URL pliku na stronie. Wstaw go i kliknij Kontynuuj .
Na stronie Mapuj pola CSV do produktów możesz zmienić dane lub zachować wstępnie ustawione dane. Na koniec kliknij Uruchom importera.
W ostatnim kroku importu zobaczysz komunikat, aby sprawdzić, czy import się powiódł. Po kliknięciu przycisku Pokaż produkty zostaniesz przekierowany na stronę z listą produktów. Na liście znajdziesz również produkty, które właśnie zaimportowałeś.
Eksportuj produkty w WooCommerce
Aby wyeksportować produkty, kliknij przycisk Eksportuj u góry strony z listą produktów. Na stronie eksportu produktów możesz wybrać, które kolumny listy produktów chcesz wyeksportować, a także wybrać rodzaj produktów, które chcesz wyeksportować.
Pozostaw ustawienia domyślne, aby wyeksportować wszystkie produkty. Na koniec kliknij Generuj CSV.
Wskazówka: Jeśli potrzebujesz zaawansowanego pozyskiwania treści, polecam wtyczkę wpallimport i wpallexport do eksportu.
Więcej informacji można znaleźć w oficjalnej dokumentacji: docs.woocommerce.com
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Wesprzyj mnie jego udostępnianiem. 👍