WooCommerce – dodawaj zamówienia

Prowadząc sklep internetowy WooCommerce , będziesz musiał pracować z zamówieniami. W tym artykule wyjaśnimy, jak dodawać zamówienia i zobaczymy, co znajdziesz na ich liście.WooCommerce - zoznam a pridanie objednávok

Narzędzia do zarządzania zamówieniami w WooCommerce znajdziesz na stronie Administracja pod WooCommerce ›Zamówienia . Otworzy się strona, na której znajdziesz listę swoich zamówień. Są posortowane według daty utworzenia. Zamówienie jest tworzone, gdy klient kliknie przycisk Zamów w Twoim e-sklepie.

Lista zamówień w WooCommerce

Możesz filtrować listę zamówień według daty lub zarejestrowanych klientów . Na liście zamówień znajdziesz takie informacje jak numer zamówienia, data utworzenia, status i kwota zamówienia. Jeśli klikniesz na oko w linii zamówienia, wyświetli się podgląd.

Lista zamówień WooCommerce
Lista zamówień

Aby uzyskać lepszy przegląd swoich zamówień, zalecamy kliknięcie funkcji Opcje wyświetlania w prawym górnym rogu strony . Dodaj dodatkowe funkcje według własnego uznania, które nie wyświetlają widoku strony zamówienia wstępnego. Na koniec kliknij przycisk Zastosuj .

WooCommerce možnosti zobrazenia objednávok
Opcje wyświetlania listy zamówień

Dodaj zamówienia w WooCommerce

Jeśli chcesz ręcznie utworzyć nowe zamówienie, na górze listy zamówień znajdziesz przycisk do jego utworzenia Dodaj zamówienie . Zostaniesz przeniesiony na stronę tworzenia nowego zamówienia.

WooCommerce pridanie objednávky
Dodaj zamówienia

Zlecenia Zlecenia – po uzupełnieniu wymaganych danych odszukaj okno Zlecenia Zlecenia w prawym górnym rogu ekranu. Wybierz tutaj wymaganą akcję i kliknij Utwórz . Możesz także kliknąć przycisk šípka.

Identyfikator zamówienia

Tworząc zamówienia w WooCommerce może się zdarzyć, że będziesz mieć zamówienia posortowane według daty, ale nie będziesz mieć ich identyfikatorów w kolejności. Na przykład będziesz mieć numer zamówienia. 24 a następnie na zam. 41.

Nie dzieje się tak dlatego, że zamówienia zostały utracone lub ich lista została w jakikolwiek sposób przetasowana. Dzieje się tak, ponieważ zamówienia na WordPress to w rzeczywistości witryny lub posty.

Każda strona i post ma swój własny identyfikator w WordPress . Jeśli więc dodasz nowy artykuł, stronę, produkt itp. do e-sklepu pomiędzy utworzeniem dwóch kolejnych zamówień, WordPress przypisuje im identyfikator w kolejności.

Jeśli chcesz, aby identyfikatory Twoich zamówień podążały za zamówieniem, zainstaluj wtyczkę WooCommerce Sequential Order Numbers .

Więcej informacji można znaleźć w oficjalnej dokumentacji: docs.woocommerce.com

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Wesprzyj mnie jego udostępnianiem. 👍
WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj