5 sposobów na doskonałą obsługę klienta

Kiedy klient zdecyduje się wydać z Tobą pieniądze, przekonaj go, że ta decyzja była naprawdę słuszna. To, czego powinieneś chcieć, to żeby nasz klient był szczęśliwy. Ponieważ najlepszy klient to zadowolony klient. Taki (szczęśliwy) klient nie będzie chciał zatrzymać tego uczucia tylko dla siebie i opowie o tym innym. Do Twoich potencjalnych klientów.

Jeśli miałbyś ocenić poziom obsługi klienta, jaką zapewniasz, jaką ocenę byś wystawił? Ta część będzie wymagała odrobiny wglądu i samokrytyki.

Czy uważasz, że Twoja własna ocena pasowałaby do oceny Twojego klienta? Wsparcie e-mail jest tylko pierwszym, ale oczywiście niezbędnym krokiem na tej ścieżce. To na pewno nie wystarczy. Nie tylko chcesz zapewnić obsługę klienta, ale nadal chcesz zapewnić najlepszą obsługę klienta.

1.) Daj klientowi możliwość skomentowania Twojego produktu lub usługi

Bardzo ważne jest perfekcyjne poznanie swojego klienta i wiedza o tym, jak myśli o Twoim produkcie. Więc daj mu szansę powiedzenia tego, co myśli. Jego opinia będzie dla ciebie bardzo cenna. Taka informacja zwrotna pomoże Ci odpowiedzieć na pytania bez odpowiedzi, na które jeśli chcesz zapewnić klientowi wszystko, czego potrzebuje, będziesz musiał znać odpowiedzi.

Niektórzy klienci mogą zadać sobie trud wyszukania adresu e-mail, aby podzielić się swoimi przemyśleniami i przemyśleniami, ale bądźmy szczerzy, ile ich będzie? 10%?

wp-recenzja-klienta

Pytaj o odpowiedzi bezpośrednio od klientów, zbieraj recenzje, wysyłaj ankiety, pytaj o oceny lub opinie.
Pozytywne opinie mogą służyć jako punkt odniesienia. Ulepsz swoje produkty i usługi i daj klientom to, czego chcą.

Referencja może zainspirować Cię do znalezienia innych pomysłów i sposobów wykorzystania Twojego produktu lub usługi. Oczywiście trzeba też być przygotowanym na to, że oceny będą nie tylko pozytywne. Jednak z gorszej oceny można się też wiele nauczyć.

Jak uzyskać informację zwrotną i jak zapytać?

  • Komentarze dozwolone na stronie
  • Opcja oceny
  • Formularz kontaktowy na stronie

2.) Zapytaj zanim klient zapyta – FAQ

Skoncentruj się na konkretnym kliencie. Innymi słowy, dowiedz się, kto jest Twoim celem i wyobraź sobie konkretną osobę – osobę. Może twoją osobą jest mama, która w domu piecze domowe musli, babeczki lub gofry.

Zaawansowane FAQ

Co się stanie, jeśli odpowiednio skierujesz reklamy, oznacza to, że mamy z podobnymi problemami spotkają się na Twojej stronie i będą szukać rozwiązań. Daje to przegląd najczęściej rozwiązywanych problemów. Możesz skorzystać z tzw. FAQ – często zadawane pytania lub często zadawane pytania.

Utwórz sekcję, w której dodasz najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami. Oszczędza to klientom dużo czasu, który mogą poświęcić poza zadawaniem i odpowiadaniem przez cały czas na te same pytania. Należy jednak pamiętać, że taka lista musi być regularnie aktualizowana.

3.) Dostępna pomoc i jak się tam dostać

Od czasu do czasu często zadawane pytania mogą nie wystarczyć Twoim klientom, ale będą potrzebować dodatkowej pomocy. Pomoc, która będzie „w pobliżu”.

Pomoc Skauta

Dla Ciebie oznacza to prosty sposób na dotarcie tam. „ Help desk ” wydaje się być jednym z możliwych rozwiązań. W praktyce help desk działa tak, aby klient pytał o swój problem, a Twój zespół znalazł odpowiedź. Idealnie oczywiście pomoże to również rozwiązać problem.

4.) Forum obsługi klienta

Jedną z rzeczy, które klienci mogą docenić, jest przejrzystość. Klienci chcą wiedzieć, jak firma rozwiązuje problemy swoich klientów. Przejrzystość przyczynia się do tworzenia poczucia zaufania i przynależności do firmy i jej klientów.

wsparcie-forum

Forum wsparcia pozwala klientowi zobaczyć, jak firma rozwiązuje jego problemy w czasie rzeczywistym. Klienci mogą dzielić się ze sobą swoimi problemami, doświadczeniami i radami.

Na takim forum ważna jest organizacja. Często zdarza się, że nie musisz szukać właściwej lub trafnej odpowiedzi na forach. Dlatego ważne jest, aby mieć stały podgląd tego, co dzieje się na Twoim forum. Dyskusja powinna być tutaj przejrzyście zorganizowana i należy ją kontrolować.

5.) Pilne problemy, pilne rozwiązania

Pilne i tzw. Kwestie „wrażliwe na czas” muszą być rozwiązywane tu i teraz w czasie rzeczywistym. Pomoże Ci w tym czat na żywo .

Wsparcie na żywo ClickDesk

Jej główną dewizą jest to, że klient otrzyma natychmiastową pomoc. Oznacza to, że pod warunkiem, że jesteś na czacie na żywo, a także jesteś online. Jeśli udzielasz również pomocy na czacie na żywo na swojej stronie, przenosisz obsługę klienta na zupełnie inny, wyższy poziom. I o to właśnie chodzi!

Komunikuj się ze swoimi klientami i rozwiązuj ich problemy. To długa droga. Wyniki mogą nie być dostępne następnego dnia, może za kilka tygodni.Prawdopodobnie będziesz musiał uzbroić się w cierpliwość i wystarczającą cierpliwość. Ale nie zniechęcaj się. Pojawi się wynik. Jestem o tym przekonany.

Będzie mi miło, jeśli te 5 wskazówek Cię zainspiruje i jeszcze trochę poprawisz obsługę klienta. Jeśli znasz inne wskazówki, jak usprawnić obsługę klienta, podziel się nimi w komentarzach poniżej :).

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Wesprzyj mnie jego udostępnianiem. 👍
WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj