5 kroków do sukcesu na Instagramie

Tematem numer jeden w tej dziedzinie był (przynajmniej) marketing na Instagramie w mojej okolicy. O możliwości płacenia za reklamę na Facebooku wiemy od dawna. Instagram również ostatnio oferuje tę opcję. To najszybciej rozwijająca się sieć społecznościowa w 2014 roku.

W sieci znajdziemy szereg case studies o tym, jak prowadzić skuteczny marketing na Instagramie. Ciekawy i inspirujący artykuł, który warto przeczytać, zwraca uwagę na studium przypadku z magazynu National Geographic. Mówi o tym, jak zaangażowanie na Instagramie wzrosło nawet o 20%. Wynikało to z porównania tych samych postów na podobnych portalach społecznościowych (Instagram i Twitter).

Aby zacząć robić biznes na Instagramie, spójrz na poniższe kroki.

Utwórz konto i nadaj mu odpowiednią nazwę

Twoje imię i nazwisko na Instagramie to sposób, w jaki potencjalni obserwatorzy będą mogli Cię znaleźć w tej sieci społecznościowej i zapamiętać. Nazwa Twojego konta powinna być zwięzła i łatwa do zapamiętania. Łatwiej jest znaleźć konto RowBow, takie jak _BowtieFashion87.

Znajdź swój własny styl

Pozwólcie, że wyjaśnię to na prostym wizualnym przykładzie. Sprawdź swoje konto BlueMint na Instagramie. Co widzisz?

12053291_10204723333672138_1984320164_n

Wszędzie niebieski, stroje kąpielowe, morze, plaża i oczywiście marki LOGO. To wszystko jest częścią przemyślanej tożsamości marki. W tym momencie chcę wrócić na wakacje. Chcę też kupić kostium kąpielowy, kiedy leżę w kocu przy kominku i 5 von na zewnątrz. Strój kąpielowy nigdy nie jest wystarczający. Powiem ci. Klikasz „obserwuj” i szybko przyzwyczajasz się do tego, że zdjęcia z tymi funkcjami będą w większości przypadków należeć do marki BlueMint i jej konta na Instagramie.

Stwórz więc własny pomysł, własny styl, bądź oryginalny i prowadź swój biznes z pasją. Wiele udanych kont zyskało sławę dzięki temu, że na ich kontach znajdują się głównie samochody, zegarki, zwierzęta, piękne miejsca i piękne kobiety. Ludzie na ogół lubią patrzeć na wszystko ładnie.

Udostępniaj treści wysokiej jakości

12081441_10204723333712139_66239943_n 12047360_10204723333752140_799644183_n

Pierwsze konto ma więcej obserwujących, więcej postów i mniejsze zaangażowanie. Czemu? Ponieważ treść ma znaczenie. Większość ludzi (prawdopodobnie Ty też) jest zmęczona posiadaniem konta na Instagramie, które dodaje 10 postów dziennie. W kilku przypadkach co najmniej 7 z nich nadal ma niewiele wspólnego z konkretnym kontem. Wartość podobnych składek z dnia na dzień gwałtownie spada. Obrazy stają się spamem, a jedyne, co otrzymujesz, to „przestań obserwować”. Ludzie chcą zobaczyć prawdziwych ludzi, prawdziwe historie, produkty i emocje. Pomyśl o tym, co pościsz i kiedy pościsz. Napisanie wysokiej jakości posta może zająć od kilku godzin do całego dnia. Pamiętaj, że Twój czas i kreatywność to najcenniejsze aktywa.

Udostępniaj wysokiej jakości zdjęcia

Skoncentruj się na wysokiej jakości, dużych zdjęciach o wysokiej rozdzielczości. Jeśli Twoja firma opiera się na wizualności, spraw, aby zdjęcia były jeszcze ważniejsze. Nie idź od razu do sklepu, aby kupić lustrzankę. Obecne trendy mówią, że zdjęcia zrobione telefonem komórkowym są bardziej udane. Uzupełnij moc zdjęć odpowiednimi i atrakcyjnymi hashtagami. Staraj się używać angielskiego częściej niż słowackiego. Dzięki temu Twoje treści trafią również do zagranicznych użytkowników. W szczególności staraj się zachować spójność z dodawanymi zdjęciami.

Śledź trendy i konkurencję

Wykorzystaj w pełni Instagram. Zobacz, na jakie posty Twoi fani reagują najczęściej. Analiza konkurencji pomaga w łatwiejszym opracowaniu strategii całej komunikacji. Popularne jest również tworzenie działów w dziale treści, czyli czy dzielisz się wskazówkami, inspiracjami czy poradami.

Plan

Planując udostępnianie postów, stwórz tzw. kalendarz publikacji. Przygotuj kilka postów z wyprzedzeniem, zanim założysz konto na Instagramie. Zastanów się, czym chcesz się podzielić, a co najważniejsze, jak to wszystko powinno przynieść efekt. Przydatne narzędzie „Zoomsphere” pomoże Ci w planowaniu. Spokojnie zaplanuj swoje posty na cały miesiąc z góry, dzięki Zooomsphere będą one publikowane automatycznie i nie musisz o nich myśleć.
Gorzej niż jakakolwiek komunikacja jest po prostu nieregularna komunikacja. Możesz komunikować się rzadziej, ale regularnie.

Wykorzystaj moc hashtagów

To, jakich hashtagów używasz, odgrywa ważną rolę w sukcesie posta. Trzymaj się przysłowia czasami mniej znaczy więcej. Mówi się, że idealna liczba hashtagów wynosi 2. Jednak obie taktyki hashtagów działają lepiej, jeśli masz dużą armię zwolenników. W każdym razie nie przesadzaj z hashtagami. Spróbuj zmieścić się w 8. Ponad 10 hashtagów to spam. Rozwiązaniem może okazać się dodawanie hashtagów bezpośrednio do komentarza.

Generalnie jednak większe zaangażowanie dają zdjęcia, które wyglądają mniej więcej tak:

  • #nofilter to najlepszy filtr
  • fajne kolory
  • wyższa jasność
  • niezbyt jasne kolory

Sprzedaż przez Instagram jest trudna, ale nie niemożliwa. Tak, jeśli osiągniesz poziom 10k, będzie łatwiej. Zawsze są szanse na zwiększenie sprzedaży. Trudne starty nie muszą trwać długo, dopóki próbujesz. Sukces na pewno nadejdzie.
Ułatw sobie pracę i skorzystaj ze szczegółowych instrukcji, aby zainstalować wtyczkę Instagate to WordPress . Ten moduł automatycznie opublikuje obrazy z Twojego bloga lub witryny na Instagramie. Obrazy będą wyświetlane z towarzyszącym tekstem i podpisem.

Rate this post
WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj