Sekret skutecznej strony docelowej

Pierwszą rzeczą do wyjaśnienia jest: Nigdy nie mów o stronie docelowej jako o stronie głównej. To tak, jakby powiedzieć, że amerykańska pizza z ketchupem jest taka sama, jak prawdziwa włoska. Trudne, prawda?
Jesteśmy tego pewni. Powiedzmy, co sprawia, że strona docelowa jest typowa. To jest pierwsza strona w Twojej witrynie, z którą mają kontakt odwiedzający. To także tak zwana brama do reklamy, co idzie w parze z jej optymalizacją.

Snímka obrazovky 2015-10-18 o 15.49.49
Znamy dwa rodzaje Landing page. W tym przypadku wybaczę angielskie tłumaczenie dla lepszej autentyczności.

1.) Klik-przez

Taka strona docelowa zachęca odwiedzającego do zakupu. Najczęściej za pomocą przycisku „dowiedz się więcej” lub „skontaktuj się z nami”.

2.) Generowanie leadów

Ten typ strony docelowej ma określony widok. Jego głównym celem jest uzyskanie przydatnych informacji od odwiedzających. Ten formularz zawiera również kilka pól do wypełnienia oraz wezwanie do działania.

Co możesz zaoferować odwiedzającym na swojej stronie docelowej?

  • kupon
  • rejestracja na webinar
  • rejestracja na wydarzenie
  • możliwość pobrania darmowego e-booka
  • rejestracja na bezpłatny kurs
  • możliwość konsultacji
  • Subskrypcja newslettera

Aby Twoja strona docelowa była skuteczna, musisz mieć jasność w pewnych kwestiach. Czy znasz je wszystkie?

Testy A/B: W marketingu internetowym testy A/B są podstawą optymalizacji sieci. Polega na testowaniu skuteczności dwóch (lub więcej) wersji Landing page. Możesz testować zmienne, produkty…

Współczynnik odrzuceń: reprezentuje odsetek użytkowników, którzy opuszczają witrynę, ponieważ nie znaleźli tego, czego szukali

Konwersje: konwersje to skuteczność działania w Twojej witrynie

Współczynnik konwersji: w tym przypadku mówimy o procencie pomyślnie zrealizowanych akcji. Najczęstszy zakup.

Lead: Są klienci, którzy są zainteresowani Twoim produktem, usługą.

KPI: Kluczowe wskaźniki wydajności lub kluczowe wskaźniki wydajności. Są to konkretne wskaźniki, za pomocą których mierzysz cele swoich kampanii (wpływ, liczba odwiedzających …)

ROI: zwrot z inwestycji lub stopa zwrotu. Mierzysz zysk ze swoich działań marketingowych

Co powinien zawierać Landing Page?

HNCK5658
1. Nagłówek: w tłumaczeniu słowackim, tytuł. To pierwsza rzecz, którą Twoi goście zauważą na Twoim Landing page. Nagłówek powinien opisywać Twoją ofertę. Najlepiej zwięźle.

2. Podtytuł: podtytuł lub podtytuł w tłumaczeniu na język słowacki. Powinien poprzeć oświadczenia podane w nagłówku.

3. Wizualne: Innymi słowy, element obrazu, zdjęcie, slajd lub wideo. Celem tych elementów jest przyciągnięcie uwagi odwiedzającego. Jeśli wizualizacje są ciekawe, klient będzie chciał osobiście połączyć się z Twoją ofertą.

4. Wezwanie do działania: często określane jako wezwanie do działania, które ma wykonać Twoi klienci. Takie wezwanie do działania (CTA) zwykle ma postać przycisków „pokaż więcej” i tak dalej…

5. Korzyści: Twoja witryna powinna zawierać listę korzyści, jakie mogą uzyskać Twoi klienci. Więc zaoferuj im je. Zalecana liczba to 3 do 5. Ale to zależy od Ciebie. Te liczby to tylko statystyki. Podążaj za sobą.

6. Unikalna propozycja sprzedaży (UPS): Termin ten wyraża coś, co odróżnia Cię od innych. Wiesz to? Poinformuj o tym swoich klientów. Ta informacja jest również zwykle częścią tytułu lub podtytułu.

7. Wersja przyjazna dla urządzeń mobilnych: długo o tym nie będę mówić. Aby Twoja witryna była przyjazna dla urządzeń mobilnych, jest dziś rzeczą oczywistą. Powinieneś też być przekonany, że ponad 51% użytkowników przegląda witrynę, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.

Twoja strona zawiera już wszystko, co ważne. więc jak sprawić, by była bardziej efektywna?

  1. KIS. Nie komplikuj. Czy słyszałeś o tym połączeniu? Nie gorzej niż zatłoczona i myląca strona internetowa.
  2. Jedna oferta. Miej tylko jedną ofertę na swojej stronie. To niezwykle ważne. Strona docelowa musi mieć jasny przekaz.
  3. Nie zapomnij o zdjęciach. Pokaż również swoją ofertę wizualnie. Zachęć gościa do wyobraźni i wyobraźni.
  4. Nie używaj zwykłych zdjęć. Odwiedzający ignorują obrazy i zdjęcia reklamowe. Więc żadnych plotek.
  5. Przycisk wezwania do działania. Spraw, aby ten przycisk był wystarczająco widoczny. Natychmiast trafić go w oczy. Pomiń niepotrzebne informacje i teksty.
  6. Formularze. Jeśli z nich korzystasz, ogranicz wymagane pola do minimum. Nikomu nie wolno podawać dużej ilości różnych informacji. Ani Ty.
  7. Odliczanie. Skorzystaj z oferty timelapse. Taka oferta bardziej przyciąga na wydarzenie. Jeśli klient widzi odliczanie oferty magazynowej, podświadomie zmusza go to do pośpiechu z zamówieniem.

Mam nadzieję, że te wskazówki Cię zainspirowały i sprawisz, że Twój Landing page będzie idealny do perfekcji.
Jeśli masz własne zweryfikowane wskazówki, podziel się nimi w komentarzach poniżej.

WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj