9 wskazówek, jak zwiększyć współczynnik konwersji

Masz swój biznes zbudowany na e-commerce? Oferujesz towary lub usługi za pośrednictwem e-sklepu? Czy Twoja strona internetowa funkcjonuje jako środek komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami? Jeśli odpowiedziałeś „tak” na większość pytań, ten post dotyczący współczynnika konwersji jest dla Ciebie. Wierzę, że to Cię inspiruje.

Na początek zdefiniujmy pokrótce, czym jest współczynnik konwersji lub współczynnik tłumaczenia.
Współczynnik konwersji jest ważną częścią marketingu internetowego. Mówiąc najprościej, reprezentuje % odwiedzających, którzy wykonali żądaną akcję w witrynie. Wyrażany jest jako procent liczby pomyślnie zakończonych działań do liczby wizyt na stronie. Współczynnik konwersji może pomóc Ci uzyskać większy ruch i wyższy współczynnik konwersji.

Właściwe kierowanie kampanii na dane demograficzne może zdziałać cuda ze współczynnikami konwersji. Dowiedz się kim są Twoi klienci, gdzie się znajdują, jaki jest ich poziom wykształcenia, jakie są ich dochody, z jakich urządzeń najczęściej trafiają na Twoją stronę.

1. Pokaż wartości

iphone

Nie masz zbyt wiele czasu, aby pokazać swoim klientom, że możesz zapewnić im coś wartościowego.Weźmy przykład, jak robi to Apple. Przynosi wartość, za którą jego fani z przyjemnością zapłacą.
Forbes pisze: „Marża dla iPhone’a 6 i iPhone’a 6 plus po opłaceniu kosztów, montażu, testach, gwarancji i innych amortyzacji waha się od 56 do 59%. Są to liczby bardzo zbliżone do tych z poprzednich modeli.”

Zastanawiasz się, dlaczego ludzie są skłonni zapłacić za produkt znacznie więcej, niż warta jest jego produkcja? Wiarygodność społeczna w marce i jej produktach jest w tym przypadku bardzo silnym motywem. Tak, trudno porównać z marką taką jak Apple. Ale dlaczego przynajmniej nie spróbować jej zainspirować? Pracuj, aby szybko i skutecznie dostarczać informacje o swoim produkcie. Twórz wartości, które będą inspiracją dla Twoich klientów i za które będą skłonni dopłacić. Ponieważ Twoi klienci płacą nie tylko za produkt, ale także za jego wartość, która, choć nie namacalna, jest jeszcze silniejsza.

2. Alfa i omega to obraz i tekst

To kluczowy krok na drodze do wartości Twojego produktu. Wiele obrazów pod różnymi kątami, odpowiednie oświetlenie, tło, a także możliwość powiększania obrazów. Odpowiedni opis z pełną, ale zwięzłą informacją. Pamiętaj o tym, prezentując produkty na swojej stronie. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz. Zbuduj najlepszy sklep internetowy. Cokolwiek sprzedajesz. A na czym poza WordPress powinieneś zbudować swój e-sklep? Zainspiruj się bardzo fajnymi motywami, które oferuje WordPress . Na przykład motyw Socute Shop.

socuteshop-free-theme

Czy jesteś zainteresowany swoim produktem lub usługą? Masz większą szansę na zakup od Ciebie. Ale zanim to zrobi, musi zrobić kilka ważnych przystanków pośrednich.

3. Płatność

Do udanego biznesu potrzebna jest również współpraca z bramką płatniczą, która pozwala na bezpieczne dokonywanie płatności. Bramka płatności weryfikuje poprawność informacji, sposób zatwierdzania wniosków, późniejsze generowanie numeru potwierdzenia i kontynuację zamówienia. Musisz mieć świadomość, że bez bramki płatniczej Twój e-sklep nie jest w stanie przyjmować płatności online. Zainspiruj się modułami Artykuł 9, dzięki którym klient pokocha Twój e-sklep , który podpowie Ci, jak maksymalnie ulepszyć swój e-sklep.

4. Szybkość strony i UX

W artykułach dość często wspominam o szybkości strony. Wolne ładowanie strony może znacznie obniżyć współczynnik konwersji. Statystyki pokazują, że jeśli Twoja witryna ładuje się więcej niż zalecana, możesz stracić nawet 40% odwiedzających. Moduły takie jak WP SuperCache lub WP3 Total Cache mogą również pomóc w zwiększeniu szybkości strony. Możesz łatwo zmierzyć swoją prędkość. Przeczytaj więcej o UX w artykule UX i UI to nie tylko szyfry. Odkryj, co się za nimi kryje.

5. Marketing e-mailowy
e-mail-marketing
Marketing e-mailowy to skuteczny sposób na przyciągnięcie klientów z powrotem do witryny. Kilka modułów, znanych jako wyskakujące okienka , umożliwia zwiększenie współczynnika konwersji. Dla wielu osób wyskakujące okienka nie są najczęściej używanymi modułami i często długo zastanawiają się nad ich użyciem. Mogą być denerwujące i jasne jest, że nie chcesz od razu zniechęcać obecnych i potencjalnych klientów za pomocą wyskakujących okienek.
Jeśli nauczysz się prawidłowo korzystać z wyskakujących okienek, ostatecznie mogą one uzyskać pozytywną reakcję w postaci rosnącej liczby subskrybentów Twojego newslettera. Wypróbuj na przykład Bloom , który jest jednym z najpopularniejszych wyskakujących modułów, które obiecują wyższy współczynnik konwersji. Jest łatwy w instalacji i dostosowaniu. Wypróbuj na przykład Kreatora wyskakujących okienek . Zapewnia wiele opcji dostosowywania i dobrze z nim współpracuje.

6. Recenzje

70% osób przegląda kilka recenzji przed zakupem produktu, aby pomóc im dokonać wyboru. Dobre recenzje Twoich produktów mogą zwiększyć współczynnik konwersji nawet o 74%.

7. Proces rejestracji

Rejestracja klienta to świetny pomysł, ale nigdy nie wolno zmuszać ludzi do podjęcia tego kroku. Zawsze oferuj rejestrację tylko jako opcję. Na koniec postaraj się, aby proces rejestracji był tak prosty, jak to tylko możliwe. Nie proś ludzi o niepotrzebnie dużo informacji. Może to ich zniechęcić i nie wypełnią w Twoim imieniu formularza kontaktowego.

8. Darmowa wysyłka!freeshipping

Oferując bezpłatną wysyłkę, zawsze otrzymujesz dodatkowe punkty plus. Jeśli nie oferujesz darmowej wysyłki dla każdego klienta, zaoferuj ją przynajmniej lojalnym klientom lub tym, którzy kupują więcej niż raz. Statystycznie aż 61% klientów rezygnuje z zakupu, jeśli musi zapłacić za przesyłkę.

9. Wezwanie do działania

I oczywiście w końcu wezwanie do działania, jak wezwanie do działania. Jeśli nie rzucisz ludziom wyzwania, aby zrobili to, o co ich poprosisz, nie zrobią tego. Porozmawiaj z nimi w ich języku i zmotywuj ich do podjęcia działań, które chcesz, aby podjęli. Wezwanie do działania w przypadku sklepu internetowego to przycisk „kup”.

conversion_rate_buy_now_konverzny_pomer

Istnieje kilka sposobów na zwiększenie współczynnika konwersji. Czy znasz jeszcze niektóre, które nie zostały wymienione w artykule? Zapraszam do podzielenia się z nami swoim doświadczeniem w komentarzach poniżej 🙂

WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj