Życzenia i potrzeby klientów są dziś bardzo złożone, a lojalność wobec nich jest cenniejsza niż sól. Chcesz, aby Twoi klienci byli zadowoleni? Rób dla nich małe duże rzeczy, które sprawią, że Twoi klienci będą się uśmiechać.
Bądź dostępny przez cały czas. Może się po prostu zdarzyć, że klient będzie potrzebował pomocy w rozwiązaniu problemu i będzie oczekiwał, że go rozwiążesz. Wtedy dobrze jest być online lub udzielać informacji za pośrednictwem linii klienta. ASAP rozwiązuje takie problemy. To trudne, wiem, ale spróbuj.
Oprócz portfolio produktów zapewnij swoim klientom pozytywne emocje związane z zakupem.
Bądź tak elastyczny, jak to tylko możliwe. Bardzo ceniona jest elastyczność, zwłaszcza w przypadku e-sklepów. Ponieważ klienci nie zawsze są w domu, mogą nie zawsze chcieć zapłacić za towar z góry i nie zawsze podoba im się ustalona cena. Dlaczego więc nie poszukać sposobu, aby jak najlepiej zadowolić swoich klientów?
Na szczęście moduł WooCommerce posiada kilka fantastycznych funkcji, które pozwalają klientowi spełnić wszystkie jego wymagania. Nie bój się powiedzieć mu, że naprawdę zależy ci na byciu szczęśliwym.
1. Dostawa towarów
Pozwól klientowi wybrać termin dostawy jego towaru. Koszty przesyłki mogą sprawiać problem, zwłaszcza jeśli klienta nie ma w domu i nie jest w stanie przyjąć zamówienia. Szczególnie problematyczny jest sezon wakacyjny. Ludzie są na wakacjach lub poza nimi przez dłuższy czas.
Harmonogram dostawy zamówień WooCommerce pozwala klientom wybrać datę dostawy zamówienia dokładnie w dniu, który najbardziej im odpowiada. Ta metoda znacznie ułatwi klientowi sytuację. Jeśli nadal zaskakujesz go darmową wysyłką, wygrałeś, a klient jest Twój!
2. Rezerwacja produktu
Na pewno masz w swoim sklepie produkty, które są znacznie droższe od innych. Takie produkty są często sprzedawane słabiej i wolniej. Klienci prawdopodobnie chcą je kupić, ale nie teraz. Daj im możliwość zarezerwowania takiego produktu. Daje to klientowi czas na przemyślenie lub zaoszczędzenie na produkcie. Jeśli dasz mu zniżkę, klient nie ma powodu się wahać. Depozyty WooCommerce oferuje kilka sposobów, aby mieć taki produkt na wyciągnięcie ręki. Zarezerwuj go płacąc określoną część lub zapłać za produkt w ratach.
3. Korekta ceny
Teraz nie chodzi mi o to, że klient sam ustala cenę produktu lub że się o to kłócisz jak na rynku. Daj klientowi możliwość ustalenia ceny, jaką jest skłonny zapłacić za produkt. Niech ogranicza minimalną i maksymalną cenę za produkt.
4. Sposób, w jaki towar trafia do klienta
Gdy zamówienie dociera do klienta, przechodzi kilkoma ścieżkami. Przechodzi przez paczkę, a następnie czeka na zabranie, aż trafi w twoje ręce. Klienci czują się lepiej, gdy wiedzą, gdzie jest ich zamówienie. Otrzymają te informacje za pośrednictwem Powiadomienia o zmianie statusu zamówienia WooCommerce . Dzięki temu modułowi klient będzie miał przegląd każdego etapu swojego zamówienia. Możesz również dodać komentarz do wiadomości e-mail z dowolnym komentarzem na temat lokalizacji zamówienia. Świetnie sprawdza się również Święto Dziękczynienia lub wysłanie małego prezentu lub kuponu ze zniżką na następny zakup.
5. Dostępność produktu
Nikt nie lubi, jeśli produkt, który chciał kupić, jest niedostępny. Jeszcze gorzej, jeśli dzieje się to w jednym z najbardziej ruchliwych okresów w roku. Na szczęście WooCommerce Waitlist to sposób na poinformowanie klientów o statusie Twojego zamówienia lub towarów. Za pomocą prostego kliknięcia przycisku klient wybiera opcję otrzymywania powiadomienia, gdy towary będą ponownie dostępne.
6.Dostępne instrukcje
Moduł Dokumenty Produktu umożliwia pobieranie instrukcji z dowolnej strony produktu. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz instrukcji montażu, dokumentacji czy tylko notatek. Dodatkowo moduł posiada możliwość dodawania dokumentów w dowolnym miejscu na stronie.
7. Formularz kontaktowy
Klienci bywają leniwi. Znajdź formularz kontaktowy, wypełnij wszystkie pola i kody. Po prostu tego nie chcą. Moduł Product Enquiry Form znacznie upraszcza ten proces. Dzięki temu klient może zadać pytanie bezpośrednio pod produktem, który chce zadać i nie musi zajmować się znalezieniem formularza kontaktowego gdzieś na stronie.
8. Bon upominkowy
Każdy z nas lubi otrzymywać prezenty. Moduł Smart Coupons umożliwia zarówno przekazywanie darowizn, jak i otrzymywanie bonów upominkowych. Jeśli masz taką możliwość, pamiętaj o dołączeniu do swojego portfolio usług bon upominkowy. Jeśli klientowi spodoba się Twoja marka, z pewnością poleci ją swojej rodzinie lub znajomym i chętnie wręczy mu bon upominkowy.
9. Spełnione życzenia
Jeśli masz dużą liczbę produktów w swoim e-sklepie, klientów prawdopodobnie nie będzie stać na kupowanie wszystkiego, czego chcą. Ale rozwiązaniem mogą być prezenty! Utwórz dla nich listę życzeń za pomocą modułu Listy życzeń WooCommerce . Klienci będą mogli stworzyć taką listę życzeń, publiczną lub prywatną. Dzięki tej liście mogą dzielić się swoimi życzeniami z innymi. Można utworzyć wiele list życzeń, a informacje będą w nich przechowywane przez 30 dni. Ten czas prawdopodobnie wystarczy, aby znaleźć kogoś, kto spełni życzenie z listy życzeń.
„Nie zapomnij. Największą potrzebą emocjonalną człowieka jest poczucie rozpoznania”. H.Jackson Brown Jr.
Przeczytaj także artykuł o najnowszych dużych zmianach w WooCommerce .
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Wesprzyj mnie jego udostępnianiem. 👍