8 wskazówek, jak radzić sobie ze sprzątaniem noworocznym na stronie internetowej

Rok 2015 dobiegł końca. Teraz nadszedł czas, aby przyjrzeć się i ocenić, co zadziałało i czego brać przykład i ulepszyć w 2016 roku. Oczywiście wcale nie trzeba się tym zajmować i wracać do sukcesów lub porażek z poprzedniego roku. Ale myślę, że ocenianie roku, uczenie się na błędach i próba poprawienia sytuacji wcale nie musi boleć.

1.) Nowy obraz

excellent 1

Nowy rok, nowy wizerunek? Co myślisz? „Nowy wizerunek” może zabrzmieć nieco drastycznie, ale kiedy nadejdzie lepszy czas na widoczną zmianę? Odbij się od statystyk dostarczonych przez Google Analytics . Przeanalizuj, co działa i co ma sens. Z drugiej strony zmień to, co nie działa. Niezależnie od tego, czy są to elementy projektu, elementy wezwania do działania, czy grafika. Jeśli taka zmiana jest dla Ciebie zbyt duża, możesz spróbować zmienić wygląd newslettera lub formularza zapisu. Zainspiruj się aktualnymi trendami projektowymi, może flat design lub tzw. Układ w stylu siatki jako alternatywa dla slajdów. Opcji jest naprawdę wiele. Połącz stronę wizualną ze stroną zawartości. Zainspiruj się na przykład naszym artykułem o tym, jak dobry projekt UX wygląda w praktyce .

2.) Analizuj TOP posty i TOP najczęściej odwiedzane strony

analyza

Google Analytics www również znacznie pomoże w tej analizie. Analiza daje przegląd tego, co było skuteczne, na co zareagowali odwiedzający naszą stronę, a co wręcz przeciwnie, nie zainteresowało ich tak bardzo. Przyjrzyj się bliżej swojej aktywności i zastanów się, z jakich zajęć możesz skorzystać w przyszłości. Może odnieśli wielki sukces dzięki wysokiej jakości zdjęciom lub była to interesująca treść. Lub były to konkursy i promocje lub towary wysokiej jakości, które sprzedajesz. Wszystko to tworzy konwersje. Możliwości jest wiele. Trzeba dowiedzieć się, co przyniosło największy sukces.

3.) Analizuj i ulepszaj treść

smile

Strony główne, takie jak kontakt , o nas czy strona główna , w zdecydowanej większości mają zrozumiale duży ruch. Jeśli zaczynasz analizować treść, zacznij od prostszych rzeczy. Sprawdź linie, aby upewnić się, że działają i spójrz na rozmiary obrazów. Kontrola rozmiaru obrazu jest ważna. Obrazy, które są zbyt duże, mogą spowodować, że strona będzie ładować się wolniej niż powinna. Szybkość strony możesz łatwo sprawdzić na pingdomie . Przechowuj obrazy w formacie jpg. W przypadku postów na blogu przeanalizuj, które posty były najbardziej czytelne i dowiedz się, dlaczego tak było. Czy pomógł Ci unikalny styl, jakość, dobry nagłówek lub dobry obraz?

4.) Test

a:B testing

Użyj testów A/B. Zanim dokonasz losowych zmian, pomyśl o testach A/B. Przetestuj, aby wyłapać błędy i zobacz, która wersja jest bardziej skuteczna.

5.) Plan

plan

Wymyśl plan na nowy rok. Planowanie to po części kwestia psychologiczna, ale może wnieść zupełnie inną perspektywę i podejście do pracy i biznesu. Dzięki planowi będziesz miał lepszy przegląd tego, co robisz, a pod koniec roku wszystkie działania będą lepiej oceniane i monitorowane. Prawdopodobnie zobaczysz rzeczy wyraźniej, w innych kontekstach i łatwiejsze do odczytania między wierszami. Plan nie musi być szczegółowo opracowywany. Nawet nie musisz się tego trzymać. Wszystko, co musisz zrobić, to się tego trzymać. Plan pomoże Ci stworzyć strategiczne treści z większym efektem. Miej system rzeczy. Może się okazać, że nie jesteś tak zagubiony, jak początkowo myślałeś 🙂

6.) SEO

SEO

Będzie mi brakowało lekcji na temat tego, czym jest SEO. Na pewno dobrze o tym wiesz, nawet jeśli przeczytałeś już kilka artykułów na wp.sk. Pewne jest to, że SEO nieustannie się zmienia i ewoluuje jak pogoda w tropikach. To, co było prawdą wczoraj, może nie być prawdą jutro. Jak Twoja witryna i optymalizacja SEO? Nie konfigurowałeś SEO w marcu? Pomyśl o tym. Zanim zaczniesz wprowadzać zmiany, przyjrzyj się, jak skuteczne było SEO w 2015 roku . Upewnij się, że masz jeden z wielu modułów SEO oferowanych na swojej stronie. Na przykład pakiet SEO All-In-One pomoże Ci już nigdy nie zapomnieć metaopisu.

7.) Zbuduj silną bazę kontaktów

databaza

Ustal swoją obecną strategię i cele. Rozwiń swoją bazę kontaktów. Pomoże Ci na przykład MailChimp , który znasz bardzo dobrze. Jest to świetne narzędzie do tworzenia newsletterów o wielu tematach i szablonach graficznych. Daj odwiedzającym możliwość rejestracji. Możesz wypróbować wyskakujące okienko, opcję bezpłatnego pobrania e-booka. Jak to się mówi, prawdopodobnie nie lubisz wyskakujących okienek, ale działają . Ale niczego nie trzeba wzmacniać. Wyskakujące okienka mogą też służyć do pracy i jednocześnie nie przeszkadzać.

8.) Sprawdź swoje bezpieczeństwo, kopię zapasową i konserwację

udrzba

Możesz wykonać te kroki ręcznie lub skorzystać z pomocy modułu, który zrobi to automatycznie. Pamiętaj, aby upewnić się, że moduł bezpieczeństwa naprawdę działa. Czy otrzymujesz od niego powiadomienia lub powiadomienia? Te informacje mogą ci pomóc. Obserwuj je. Na koniec nie zapomnij uporządkować modułów. Wyrzuć te, których nie używasz.

Pamiętaj, że wszystko, co robisz, nawet niewielka zmiana, może mieć duży wpływ na Twoją witrynę i jej ruch. Nie trać potencjału swojej strony internetowej i pracuj nad tym, aby każdego dnia była coraz lepsza 🙂

WordPress Návod v PDF

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj